Hud og Kroppsterapi skolen Haugesund

Samlingsbasert hud og kroppsterapeut utdanning

last ned (1)                                                                                                 124010    Instagram-Logo

Hudterapeut, VG2 & VG3 fulltid , samlingsbasert 2024 21. aug., 10:00

Hud og kroppsterapiskolen Haugesund, Norge

Bli hud og kroppsterapeut på 1 år!

August 2023 starter vi et nytt og spennende skoleår med et miljø med spennende nasjonal og internasjonal kontaktflate.

Send inn en søknad i dag og sikre deg en studieplass, vi tar inn kun 10 elever pr klasse.

Litt om vår historie

Hud og kroppsterapiskolen er en privatskole som startet i 2018.

Hud og kroppsterapiskolen skal etableres i Haugesund med tilbud om samlingsbasert studier og med muligheter for faglige studieturer til Gran Canaria.

Skolen følger offentlige læreplaner for VG2 og VG3 innen fagene. Utdanningen er godkjent i Lånekassen.

Tilbud om Internasjonal eksamen

Fjernundervisning (1)
JPG-logo-skolen-svart-bakgrunn-964w-496h – redigert

Hud og kroppsterapiskolen er partner med Estètic Academy og Sandefjord Akademi, som driver utdanning innenfor Hudpleie, Kosmetisk dermatologisk sykepleier, autorisert fotterapeut og Make up artist utdanning.