Velg vår Online-nettstudie

last ned (1)                                                                                                 124010    Instagram-Logo

Hvordan studere på nett?

Fleksibel studiemetode

Nettstudier gjør det mulig for deg å studere når du vil, uansett hvor du befinner deg. Denne friheten og fleksibiliteten gjør at studiene kan tilpasses alle timeplaner og rutiner du må ha. Kombiner utdanning med familieliv uten at noen forpliktelser får lide.

Du kan jobbe, reise på ferie når du vil og ikke være bundet fast til  oppmøter på en skole kanskje langt borte fra familien som har høye bo og levekostnader.

Rullende opptak hele året

Vi har opptak hele året på nettstudiene.

Les og godta "vilkår" før kjøp av nettstudier.

Elevene skal avlegge eksamen i henhold til læreplanene og skal melde seg opp til privatist eksamen.

Skolen er behjelpelig med veiledning i forhold til oppmelding til privatisteksamener innen frister for oppmelding.

Ved fullført studier tildeles du kompetansebevis for fullført utdannelse.

Pris kr 46 900,-

Studiet er godkjent Statens lånekasse